En kyllä tiiä ketää , mutta joskus tulevaisuudessa ehkä
Missä killoissa olet ollut aikaisemmin? Miksi haluat vaihtaa/lähdit?
Jaa-a oon kierrelly vähä kaikkialla tuota ekaks olin Sacrifial Lambsissa, sieltä lähdin koska se on PvP kilta , sitte olin Relentlesis sieltä tuli lähtö koska leader oli runkku eikä ottanu mua koskaa mukaa vaikka lupasi joten lähdin , nyt olen All That Remainssisa , ei tässä sinänsä mitää vikaa oo mut tää o tosi pieni kilta , ei juurikaa mitää aktiivisuutta ja raidaamine kiinnostais
Varusteet? Linkki Armory-profiiliin
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... Alghazanth // Tossa on PvP Frosti ja PvE Arcane
Talentit? Vaihdatko jos on tarvetta?
Jooh ei siinä ongelmaa ole, on Dual spekki nii kyllä jos tarvitaan
Kauanko olet pelannut? Mitä instanceja olet pelannut / mitä bosseja kaatanut?
Ikävä kyllä olen aika vasta alottanu mitähä mie tähä sanosin jotai 5-6 kuukautta? Toc 10/25 / Voa 10/25 / jotai Ulduaria ja vähä Naxxia / Onyxia 10/25 / ICC 10/25 eka siipi että vielä aikalailla lastensaappaissa ollaan
Montako tuntia päivässä pelaat tavallisesti?
About sen mitä jää ku tuun amiksesta ja istun koneelle eli sanotaa esim 6-10 tuntia , kylläkin Alghalla aika vähä ny ku motivaatio aikalailla hukassa ku ei taho löytyy oikee mitä tekemistä kun ei ole kunnon guildia , expaillu altteja tässä viimeaikoina
Onko mitään harrastuksia tms. real life -aktiviteettejä, jotka pitävät sinut poissa pelistä tiettyinä päivinä? (Tupakoitko paljon?
En polta, ja mitä jos kavereiden kans jääkiekkoa tossa vieresellä jäällä, ku tullu 9v sitä lajia seurassa pelattua nii kiva käyä aina sillo tällö pyörittää vähä kamuja tossa jäällä ^^ , mutta ne on sopimis kysymyksiä oon paikalla aina jos nii sovitaan
Kerro jotakin itsestäsi?
Tuota.. 18-vuotias Oulussa nykyään asuva keskikokone hevimies
Miksi haluat liittyä BP:een?
Etsin aktiivista raidi kiltaa jossa voin tappaa kovia bosseja tulevaisuudessa ja myös tehä muita raideja , ulduareja naxxeja joita en oo koskaa läpitte päässy. Jotne aikalalla uusia haasteita etsimässä // Tosiaan pelaan magella aika vähä ku tylsyys iskee joten jos ette pelissä tavota lähiaikoina nii laittakaa viestiä Soldier-92@hotmail.com / Pelissä tullaan olee kun kiva kilta löytyy ! /// KIppis BP ! // Alghazanth