Tunnetko ketään killasta? IRL? Suosittelijat ovat aina hyödyllisiä.
Valitettavasti en tunne ketään killasta.
Missä killoissa olet ollut aikaisemmin? Miksi haluat vaihtaa/lähdit?
Olin Relentless killassa noin 4 kuukautta mutta lensin pihalle tauon takia jonka jälkeen liityin Killerinstictiin josta olisin nyt lähtemässä killan aktiivisuuden ja raidien läsnäololistojen ollessa lähes olemattiomia.
Varusteet? Linkki Armory-profiiliin.
GSkin löytyy noin 5990 vaikkakin ketään tuskin se kiinnostaa ellei ole PUG kyseessä
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &cn=Elanna
Talentit? Vaihdatko jos on tarvetta?
MM 7/57/7 ja tottakai vaihdan jos kilta sitä tarvitsee vaikkain olen jo omaksunut MM speccin
Kauanko olet pelannut? Mitä instanceja olet pelannut / mitä bosseja kaatanut?
Olen pelannut wowia vuodesta 2006 mutta hidastelun ja tietokoneen puutteessa sain lvl 70 vasta vuonna 2008 hieman enne wotlk julkaisua jonka jälkeen sain lvl 80 noin kahdessa viikossa ja siitä se raidaus yms. sitten lähti.
pre-TBC ja TBC ajoilta en ole päässyt mukaan sen tason raideihin kun vasta tasolla 80 mutta wotlk radeista olen kaatanut kaikki paitsi ulduarin(10/25) ja RS(10/25)
ICC 10manistä olen clearannut 9/12 HC modessa ja kingslayerkin löytyy mutta tuo ICC 25 on jäänyt hieman vaiheeseen joten olen vielä tilanteessa 9/12 normal modissa
Montako tuntia päivässä pelaat tavallisesti?
Riippuen päivästä ja päivän ohjelmasta mutta normaalisti noin. 4-5 tuntia päivässä ja noin 4-6 tuntia viikonloppuna.
Onko mitään harrastuksia tms. real life -aktiviteettejä, jotka pitävät sinut poissa pelistä tiettyinä päivinä? (Tupakoitko paljon?)
Eipä löydy mitään harrastuksia mutta liika pelaamista tulee vältyttyä, enkä tupakoi lainkaan
Kerro jotakin itsestäsi
17-vuotias Datanomi opiskelija Espoosta (vaikka haettekin yli 20-vuotiaita ajattelin kuitenkin laittaa rekryä tulemaan)
Intti olisi näillä näkymin vuoden päästä jos kaikki menee nappiin joten se ei toivottavasti ole ongelma.
Opiskelen ammattikoulussa eikä meillä ole lähes lainkaan kokeita yms. mikä voisi häiritä esim. raidi iltoina (paitsi silloin tällöin niitä kokeitakin on jotka tulee sitten hoidettua kouluaikana ilman sen kummempia pänttäyksiä).
Luonteeltani olen Positiivinen,Rauhallinen ja Hieman ujo (Luultavasti selviää sitten teillekkin viimesitään ventissä) mutta muuten voisi luulla että en ole ujo sitten lainkaan jos vain puheliaaksi sattuu pääsemään.
Tätä kirjoittaessani enpä oikein keksi muutakaan mitä voisin kertoa mutta jos jotain on mitä voisi lisätä niin kysykää ihmeessä
Miksi haluat liittyä BP:een?
Wotlkin julkaisusta lähtien harmikseni huomasin Frostwyrmit josta sitten lähti kauhea vimma saada oma Frostwyrm mountti ja nyt ICC ilmestyyttyä se on sitten mahdollista myös PVE pelaajille.
Ongelma vain on ollut useat killat joissa pelaajia ei ole tai niitä ei saada tarpeeksi tätä saavutusta täyttämään tai ylipäätänsä raideja.